Concert ‘Sounds of Spring'

Op zondagochtend 25 mei a.s. klinkt het concert getiteld ‘Sounds of Spring’ in de St. Augustinuskerk te Gaanderen. Ditmaal staat het orkest onder leiding van Bas Koolenbrander, in het kader van zijn afstuderen aan het conservatorium te Zwolle. Het concert vangt aan om 11.00 uur en de toegang bedraagt €5,00.

Werken die u onder andere zult horen zijn The Hounds of Spring van Alfred Reed, The Second Suite van Gustav Holst en bekende melodieën uit de balletmuziek van De Vuurvogel, gecomponeerd door Igor Stravinsky. Ook speelt het orkest het aangrijpende thema getiteld Hymn to the Fallen uit de gelijknamige film, muziek van de hand van John Williams.

Het is alweer enkele jaren geleden dat het orkest in deze kerk, met zijn bijzonder fraaie akoestiek, te zien en te horen was. Geniet u nog een keer met volle teugen van deze mooie klanken, juist nu de kerk onlangs haar deuren heeft gesloten.

Bent u benieuwd, dan hopen wij u op 25 mei te mogen begroeten!