Instrumentenparade AMV

Een 15-tal muzikanten van de vereniging, variërend van jong tot oud, is op bezoek geweest bij de AMV-leerlingen met een ‘Instrumentenparade’. De kinderen konden zien hoe verschillende blaas- en slagwerkinstrumenten er uitzien en vooral ook horen hoe ze klinken. Natuurlijk mochten alle kinderen de instrumenten ook uitproberen en werd er samen muziek gemaakt. Op de foto is te zien dat een hoornist ook mooie klanken uit een tuinslang kan laten horen! Op dinsdag 13 mei houdt het Opleidingsorkest van SBOG een Open repetitie in De Pol.

Op dinsdag 13 mei a.s. houdt het Opleidingsorkest van SBOG een Open repetitie in De Pol waar iedereen van harte welkom is om te komen luisteren én meedoen. De toegang is gratis en het duurt van 18.30 tot 19.30 uur.