Zondag 24 maart speelt opleidingsorkest SBOG in Kilder!

Op zondag 24 maart a.s. is het Opleidingsorkest van Symfonisch Blaasorkest Gaanderen uitgenodigd, om als speciale gast op te treden tijdens het voorjaarsconcert van het Regionaal Opleidingsorkest Montferland (ROOM) in het Kelrehuus te Kilder. Adres: Zuiderstraat 12, Kilder. Aanvang concert: 15.00 uur. Toegang: € 2,50 p.p. / kinderen gratis.

De middag wordt om 15.00 uur geopend met een optreden van ROOM onder leiding van Jos Kok, waarna het de beurt is aan het opleidingsorkest uit Gaanderen onder leiding van Henri Lievers. Na de pauze zullen beide orkesten gezamenlijk een spetterend optreden geven met nummers als The Rock, Herbie en 80's Flashback. Met vele bekende en gevarieerde nummers wordt het een mooie muzikale middag voor jong én oud!

Uw komst wordt zeer gewaardeerd, want wat is er mooier dan op jonge leeftijd voor een groot publiek te mogen spelen?! We hopen u te mogen begroeten!