Jong SBOG - On the Movie

Kleurplaat Jong SBOG On the MovieHeeft u zin in mooie muziek van bekende en spannende films en wilt u genieten van een stel enthousiaste jeugdige muzikanten? Kom dan op zaterdag 13 mei om 19.00 uur naar het optreden van Jong SBOG, dat wordt gevormd door alle jonge musici van Symfonisch Blaasorkest Gaanderen. Zij geven een boeiend concert met als titel ‘Jong SBOG - On the Movie’. U hoort muziek uit de films Ghostbusters, Frozen, Tarzan, Pirates of the Caribbean en James Bond en bekende songs als Blinding Lights en I Like the Flowers van Beat Boppers. En dat allemaal onder het genot van een bakje popcorn. Leuk toch?! We nodigen u graag uit in het schuttersgebouw van St. Martinus (achter sporthal De Pol). De toegang is gratis!

Kleurplaatwedstrijd voor de jeugd t/m 12 jaar
Aan het concert is een uitdagende kleurplaatwedstrijd verbonden, waaraan kinderen tot en met 12 jaar kunnen deelnemen. Om mee te doen moet de kleurplaat even worden geprint en moet deze thuis worden ingekleurd. De kinderen kunnen hun kleurplaat vervolgens meenemen naar het concert en leveren hem daar in voorzien van hun naam. Degene met de mooiste en meest originele kleurplaat wordt ‘s avonds bekend gemaakt en ontvangt een leuke prijs.

Komt u ook? We hopen u te mogen begroeten op zaterdag 13 mei om 19.00 uur in het schuttersgebouw, Pelgrimstraat 59B in Gaanderen!