Jong SBOG laat van zich horen!

Op zondagmiddag 31 maart a.s. om 14.00 uur is het weer zover: ‘Jong SBOG laat zich horen!’ in basisschool Gaanderwijs, Pelgrimstraat 59c te Gaanderen. Alle jeugdleden van Symfonisch Blaasorkest Gaanderen treden dan voor het voetlicht en zorgen samen voor een heel gevarieerd programma. Zo zijn er solo-optredens en duetten en kunt u tevens genieten van het startersorkest en het opleidingsorkest, beide o.l.v. dirigent Bas Koolenbrander. De toegang is gratis!

De allerjongste muzikanten, die deze maand de basisopleiding Muziek Maak Je Zelf hebben afgerond, laten u horen wat zij in het afgelopen halfjaar, onder leiding van muziekdocente Miranda Loff, hebben geleerd. Deze 10 kinderen treden zowel met elkaar op, alsook samen met de muzikanten van het starters- en opleidingsorkest. Gedurende hun opleiding hebben zij o.a. op klarinet, trombone en drumpad gemusiceerd en tijdens het concert laten zij u graag horen hoe deze instrumenten klinken.

Kortom, het wordt een boeiende middag voor jong en oud; familie, vrienden en allen die onze jonge, enthousiaste muzikanten een warm hart toe dragen. Uw komst stellen zij zeer op prijs!