Uw statiegeld bij COOP naar muziek voor en door onze jeugd

Symfonisch Blaasorkest Gaanderen (SBOG) wil ieder kind de mogelijkheid bieden om vanaf het eerste moment plezier en nut van musiceren én samenspelen te ontdekken en ervaren. De opleiding Muziek Maak Je Zelf, het Startersorkest en het Opleidingsorkest, plus tal van andere activiteiten zorgen voor professionele muziekeducatie met een sociaal-maatschappelijk nut. Met ons totaalconcept leren kinderen al heel jong te musiceren en in orkestverband te spelen. Dit kost behoorlijk wat geld, denk aan docenten, dirigenten, bladmuziek, teamvorming en optredens. Wij willen de drempel echter zo laag mogelijk houden, om zo elk kind in staat te stellen deel te nemen. Extra middelen zijn daarom meer dan welkom. Spreekt u dit aan? Steun ons dan via de COOP-statiegeldactie bij de COOP-supermarkt aan de Hoofdstraat te Gaanderen.

Een druk op de knop is voldoende!

De actie loopt van 1 oktober t/m 31 december 2017. Het werkt heel eenvoudig. Wanneer u uw statiegeldflessen inlevert, maakt u de keuze om uw statiegeld aan Symfonisch Blaasorkest Gaanderen te schenken voor dit goede doel. De eindopbrengst van de actie wordt bovendien nog eens door COOP verdubbeld! Wij danken u bij voorbaat voor uw steun. Wellicht is de actie ook een tip voor uw familie, vrienden en kennissen.