Anouk Tersteeg

Anouk Tersteeg is met ingang 2022 onze docent voor de cursus Muziek Maak Je Zelf. Daarnaast is Anouk sinds 2020 dirigent van ons startersorkest. Met enthousiasme werkt ze met onze jongste leerlingen aan het samen musiceren. Anouk komt uit een muzikale familie en is al jong begonnen met het maken van muziek. Allereerst op de blokfluit en daarna is ze doorgestroomd naar de sopraansaxofoon. Door de liefde voor muziek besloot ze de opleiding tot muziektherapeut te volgen en studeerde hiervoor in 2016 af. Bij het lesgeven voor Muziek Maak Je Zelf en ook bij het dirigeren van het startersorkest vindt ze het belangrijk om de kinderen te laten ervaren hoe leuk en leerzaam het is om samen muziek te maken.